جزئیات ملاقات سفیر نو روسیه با رئیسی ، روابط ایران و روسیه راهبردی است ، ددوف: همکاری تهران و مسکو موجب ناامیدی غرب از سیاست تحریم شده است

به گزارش وبلاگ دلگرمی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم دریافت استوارنامه سفیر تازه روسیه در تهران با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، بر ضرورت شکل گیری و تقویت همکاری های راهبردی مالی ایران و روسیه تأکید کرد.

جزئیات ملاقات سفیر نو روسیه با رئیسی ، روابط ایران و روسیه راهبردی است ، ددوف: همکاری تهران و مسکو موجب ناامیدی غرب از سیاست تحریم شده است

به گزارش وبلاگ دلگرمی، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه آلکسی ددوف سفیر تازه فدراسیون روسیه روابط تهران - مسکو را راهبردی توصیف و تاکید نمود: ایران و روسیه زمینه های خوبی برای همکاری در عرصه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی دارند.

رئیس جمهور در این ملاقات با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک دو کشور، بر ضرورت شکل گیری و تقویت همکاری های راهبردی مالی ایران و روسیه نیز تاکید نمود.

آلکسی ددوف سفیر تازه فدراسیون روسیه نیز در این مراسم افزایش مستمر همکاری های همه جانبه مالی را از اولویت های برنامه کاری خود اعلام کرد و اضافه کرد: همکاری های راهبردی مالی بین ایران و روسیه موجب ناامیدی کشورهای غربی از سیاست تحریم شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات ملاقات سفیر نو روسیه با رئیسی ، روابط ایران و روسیه راهبردی است ، ددوف: همکاری تهران و مسکو موجب ناامیدی غرب از سیاست تحریم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ملاقات سفیر نو روسیه با رئیسی ، روابط ایران و روسیه راهبردی است ، ددوف: همکاری تهران و مسکو موجب ناامیدی غرب از سیاست تحریم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید