جنجال عکس های همسر هومن برق نورد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، خبرنگاران:هومن برق نورد بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون با ظاهر شدن کنار همسرش همه را حیرت زده کرد .

جنجال عکس های همسر هومن برق نورد

هومن برق نورد در 5 دی 1348 در تهران به جهان آمده است. هومن برق نورد بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. هومن برق نورد در یک خانواده 5 نفره به جهان آمد .هومن برق نورد دو خواهر دارد که یکی از آنها کارگردان است و دیگری استاد نقاشی در خارج از کشور است. هومن برق نورد دارای دیپلم برق می باشد.

هومن برق نورد فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد سپس وارد ساخت ساز موسیقی شد و گاهی در کنار آن برای خود می خواند ولی عشق و علاقه او به بازیگری است حالا از مشهورترین بازیگران طنز تلویزیون است. اولین کار تئاتری اش را در سال 1367 انجام داد و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد. او با تلاش مداومش حدود بیست سال در تئاتر فعالیت کرد تا آنکه با مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام بزرگ پور راهی تلویزیون شد. اما معروفیت اش در سال 1389 با ساختمان پزشکان در کنار بهنام تشکر آغاز شد و با چک برگشتی و دزد پلیس در سال 91 به معروفیت رسید.

هومن برق نورد تا بحال هیچ کلاس بازی نرفته است و بصورت تجربی کار خود را آغاز کرده ، او الگوی بازیگری خود را خسرو شکیبایی معرفی میکنید.

دلگرم

منبع: رکنا

به "جنجال عکس های همسر هومن برق نورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال عکس های همسر هومن برق نورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید