جک از محصول جدیدش رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، گروه خودروسازی جک در راه کاهش آلایندگی خودروهایش، در نمایشگاه ماکائو از محصولی جدیدش، T8 تمام برقی رونمایی کرد. این ماشین که از نظر ظاهری فرقی با مدل بنزینی ندارد، به علت استفاده از یک باتری 65 کیلوواتی می تواند مسافتی حدود 330 کیلومتر را طی کند. این مسافت البته در مقایسه با خوروهای برقی شاخص بازار در کشورهای دیگر شاید زیاد نباشد، اما برای این خوروساز که اول راه است، می تواند رکورد جالبی باشد.

جک از محصول جدیدش رونمایی کرد

سرعت این وانت پیکاپ حداکثر 100 کیلومتر بر ساعت است، اما اطلاعاتی درباره سایر نکات فنی منتشر نشده است. برای اطلاع خریداران آینده T8 تمام برقی هم باید بگوییم مطابق عکس هایی که از کابین آن منتشر شده است، طراحان آن کوشش نموده اند که ظرافت بیشتری به خرج دهند تا داخل آن نیز چشم نوازتر باشد.

فرمان هیدرولیک با روکش چرم و دکمه های کنترلی، تنظیم 2 حالته فرمان، سیستم محرکه 2 دیفرانسیل، قفل برقی دیفرانسیل، کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، ترمزهای ABS به همراه EBD و ترمز کمکی، کنترل کشش/ کنترل پایداری، کروز کنترل، سنسور باد تایر، سنسور عقب، دوربین عقب، 2 ایربگ و غیره بعضی از آپشن های T8 تمام برقی است.

با وجود اینکه مدت زیادی از برگزاری نمایشگاه ماکائو نمی گذرد، اما این نمایشگاه هم توانسته نام خود را در میان نمایشگاه های معتبر آسیایی از جمله شانگهای، پکن، توکیو، هنگ کنگ و تایوان تثبیت کند.

آگهی های خرید و فروش انواع خودرو جک

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ دلگرمی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "جک از محصول جدیدش رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک از محصول جدیدش رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید