رقم بودجه عمرانی میراث فرهنگی اصلاح می گردد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، رقم بودجه عمرانی میراث فرهنگی اصلاح می گردد.

رقم بودجه عمرانی میراث فرهنگی اصلاح می گردد

عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع وبلاگ دلگرمی اظهار کرد: از کارهایی که برای رونق جهانگردی انجام دادیم، طراحی و ارائه بسته های سرمایه گذاری است.

وی اضافه کرد: یعنی در سراسر کشور موقعیت های خوب جهانگردی که وجود دارد هم به صورت بی نام هم به صورت صرفاً شناسایی و معرفی این بسته ها معرفی شده و سرمایه گذارانی که می خواهند در این حوزه سرمایه گذاری نمایند، می توانند پروژه هایی را انتخاب نمایند که همه مطالعات اولیه، مجوزهای لازم و هماهنگی با دستگاه های مختلف اجرا شده و بدون بروکراسی های مرسوم می توانند سرمایه گذاری نمایند.

ضرغامی ادامه داد: بخشی از اینها کاملا آماده و بی نام است و سرمایه گذاران فقط اسمشان را وارد می نمایند و صاحب پروژه می شوند و بعضی هم فقط توصیه ماست که شناسایی و معرفی کردیم اما این تضمین را می دهیم که وقتی انتخاب کردند، با یاری ما بتوانند سایر موارد قانونی را پیگیری و سرمایه گذاری نمایند.

وزیر جهانگردی در پاسخ به پرسشی درباره آمار ورود جهانگردان خارجی به کشور در امسال گفت: مقداری درباره مسائل مختلف جاری در کشور، روند ورود جهانگرد دچار اشکال شده اما جمع بندی سالیانه که میانگین علمی درست تری است، اعلام خواهد شد.

وی درباره اعتبار بخش عمرانی وزارت جهانگردی اظهار کرد: سال گذشته اعتبار این بخش خوب بود و دوبرابر میانگین رشد دولت بود اما امسال به علت محدودیت منابع کشور این رقم دچار تغییر شده که با صحبتی که با آقای رئیس جمهور کردم، قرار است با پیگیری سازمان مدیریت و ارتباط با مجلس این رقم اصلاح گردد.

ضرغامی تاکید نمود: با توجه به اهمیت حوزه عمرانی در میراث فرهنگی و امر مرمتها که در بعضی موارد پایداری خود سازه ها با مشکلاتی روبروست، اعتبار بیشتر و فوریت فراوانی احتیاج دارد و با گزارشی که در هیئت دولت ارائه کردم و تأکید رئیس جمهور قرار شد مواردی به عنوان اصلاح به مجلس ارائه گردد.

منبع: همگردی

به "رقم بودجه عمرانی میراث فرهنگی اصلاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم بودجه عمرانی میراث فرهنگی اصلاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید