اخبار اقتصادی

پوتین: قدرت و حجم مالی روسیه از آلمان پیشی گرفت

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست شورای توسعه استراتژیک و پروژه های ملی اعلام نمود که بر اساس گزارش بانک جهانی، فدراسیون روسیه از نظر برابری قدرت خرید و حجم مالی از آلمان پیشی گرفته است.

1 شهریور 1402

ری تریسینگ در الدن رینگ آن چیزی نبود که می خواستیم

یک سال بعد از عرضه الدن رینگ، فرام سافت ور ری تریسینگ را با بروزرسانی 1.09 به پلتفرم های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس و پی سی اضافه نمود. از همه بیشتر سایه های ری تریسینگ شده و انسداد محیطی(1) خوب پردازش شده اند و به چشم می آیند، گرچه هیچ یک از آنها در...

27 فروردین 1402

هزینه وام مسکن مقرون به صرفه تر شد

روند کاهشی هر برگ اوراق مسکن از اواخر سال گذشته شروع شده و دامنه آن به امسال هم کشیده شده است. به طوریکه متاهل های ساکن تهران می توانند با پرداخت کمتر از 89 میلیون تومان نسبت به اخذ این وام اقدام نمایند.

24 فروردین 1402

مرگ بازیگر مصائب مسیح در 48 سالگی

هریستو ژیوکوف بازیگر بلغارستانی که سابقه بازی در فیلم مصائب مسیح ساخته مل گیبسون را در کارنامه داشت در سن 48 سالگی درگذشت.

16 فروردین 1402

رزرو تور کیش ارزان از تهران و سایر شهرها

کیش یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جزیره های جنوب کشورمان ایران است. طبیعت زیبا، امکانات رفاهی عالی و تنوع تفریحات و... در جزیره کیش باعث شده است تا کیش در تمام طول سال، شاهد گردشگران بسیار زیادی باشد که با خرید تور کیش به این جزیره سفر کرده اند.

15 فروردین 1402

چرا ورود پیکان و پراید برای نوروز به کیش ممنوع شد؟، پاسخ عجیب یک مسئول

رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش از ممانت ورود خودرو های مستعمل به ویژه پراید و پیکان در تعطیلات نوروز به جزیره کیش خبرداده است.

27 اسفند 1401

احتمال تمدید طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات وجود دارد

استاندار تهران با بیان اینکه اصل طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات برای مدیریت ترافیک است، گفت: احتمال تمدید این طرح برای سال آینده وجود دارد.

6 اسفند 1401

قیمت مرغ 8 هزار تومان افزایش یافت

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی پیش بینی می گردد که قیمت مرغ تا انتها سال تغییری نداشته باشد.

28 بهمن 1401

رقم بودجه عمرانی میراث فرهنگی اصلاح می گردد

ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، رقم بودجه عمرانی میراث فرهنگی اصلاح می گردد.

1 بهمن 1401

نحوه انتخاب برترین فوق تخصص پلاستیک

زیبایی، موضوعی است که باید به آن اهمیت فراوانی داد. جراحی زیبایی و پلاستیک، مقوله ای است که نتیجه آن ارتباط مستقیمی با روحیه بیمار و تعامل وی با جامعه دارد. لذا در انتخاب برترین فوق تخصص پلاستیک باید دقت نمود و عوامل مختلفی مانند سابقه عمل های زیبایی...

27 دی 1401

جزئیات ملاقات سفیر نو روسیه با رئیسی ، روابط ایران و روسیه راهبردی است ، ددوف: همکاری تهران و مسکو موجب ناامیدی غرب از سیاست تحریم شده است

رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم دریافت استوارنامه سفیر تازه روسیه در تهران با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، بر ضرورت شکل گیری و تقویت همکاری های راهبردی مالی ایران و روسیه تأکید کرد.

23 دی 1401

هزینه اجاره اتومبیل در اروپا ، مزایا و معایب اجاره اتومبیل

اجاره اتومبیل در اروپا به علت گزینه های بیمه بیزانس و سایر هزینه های اضافی، گران تر و پیچیده تر از ایالات متحده است. اما انتخاب های آگاهانه می تواند به شما در جلوگیری از هرج و مرج و صرفه جویی در هزینه یاری کند. همه اینها ارزشمند است ، هنگامی که شما آزاد...

21 دی 1401

بهترین گوشی موبایل برای عکاسی در تاریکی

زومیت نوشت: پرچم دار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی S23 اولترا، می تواند به بهترین گوشی هوشمند 2023 ازنظر عکاسی در تاریکی تبدیل شود.

14 دی 1401

مقایسه فوتون اتوماتیک ایران خودرو با کلوت مکث موتور

در سال های گذشته به علت محدودیت واردات برند های مطرح، بازار خودرو های پیکاپ محدود به چند برند محدود بود و بسیاری از خریداران تویوتا هایلوکس دست دوم را انتخاب بهتری می دانستند، اما حالا با ورود خودرو های تازه با امکانات متفاوت، کار را اندکی سخت نموده...

19 آذر 1401

چرا نباید خودسرانه آنتی بیوتیک مصرف کنیم؟

معاون درمان وزارت بهداشت درباره ضرورت مهار مقاومت میکروبی با کاهش استفاده از آنتی بیوتیک ها هشدار داد.

6 آذر 1401

گردهمایی بهترین های صنعت ساختمان در شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بن المللی فارس از شروع به کار نمایشگاه حوزه تاسیسات سرمایشی، گرمایشی ساختمان و نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه و کاشی و سرامیک در شیراز اطلاع داد.

24 آبان 1401

سرگیجه در بازار دارو های صرع و تشنج

نوجوان 13 ساله ای کنار خیابان تشنج نموده است. او ممکن است در طول روز حدود 20 بار حملات تشنجی داشته باشد. قبلا داروی تگرتول 400 که یک داروی خارجی برای کنترل تشنج است، مصرف می نموده و حالا پزشک معالجش از روی اجبار و به خاطر نبود دارو، کار بامازپین را تجویز نموده...

18 آبان 1401

علت براندازشدن بعضی از خارج نشینان چیست ؟ ، تحلیل متفاوت یک ایرانی مقیم کانادا

تا پیش از شروع تحریم های نو امریکا علیه ایران در دولت ترامپ، طیفی از ایرانیان حاضر در کانادا اصلاً در این کشور کار نمی کردند و هزینه های زندگی لاکچری خود را به وسیله سود سپرده های خود در بانک های ایران تأمین می کردند.

30 مهر 1401

صدور پروانه برای 47 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در فارس

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی فارس از صدور پروانه بهره برداری برای 47 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در استان اطلاع داد و گفت: ظرفیت جذب ماده خام به وسیله این واحد ها بیش از 408 هزار تن است.

26 مهر 1401

حمله دوباره مایلی کهن به کی روش و عادل فردوسی پور ، پرسپولیس با این بازیکن 10 نفره بازی می نماید

پیشکسوت فوتبال در مورد حضور دوباره کی روش در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

24 مهر 1401
تعداد: (202)