مدیران فدراسیون از جنس فوتبال نیستند، بیشتر در باتلاق فرو می رویم

به گزارش وبلاگ دلگرمی، خداداد عزیزی در حاشیه ملاقات خیرخواهانه که برای چهلمین روز درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان برگزار گردید، گفت: باز هم به خانواده این دو عزیز تسلیت گفته و آرزو می کنم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.

مدیران فدراسیون از جنس فوتبال نیستند، بیشتر در باتلاق فرو می رویم

عزیزی در خصوص شرایط فوتبال ملی کشورمان توضیح داد: متأسفانه هر روز بدتر از دیروز می گردد. ما هیچ کرسی ای در AFC نداریم که بتواند از حق فوتبال ما دفاع کند. فوتبال ما به دست کسانی افتاده که اصلاً فوتبال را نمی شناسند و همین موضوع باعث شده ضررهای زیادی کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا علی کریمی رأی نیاورد، گفت: شاید تنها کسی که از جنس فوتبال بود، علی کریمی بود و متأسفم که او رئیس فدراسیون نشد. درست است که او دوست من است اما من این موضوع را به خاطر دوستی با او نمی گویم. کریمی از جنس فوتبال بود و کاملاً به فوتبال کشور آشنا بود و می توانست به آن یاری کند.

وی با ابراز تأسف از کسانی که به کریمی رأی ندادند، گفت: فکر می کردم کریمی بیشتر از اینها رأی بیاورد اما برای آن بازیکن فوتبالی متأسفم که قبل از انتخابات شانه کریمی را می بوسید اما در خاتمه در حق او نامردی کرد. او شأنی در فوتبال ندارد و فقط می توان برای چنین بازیکنی اظهار تأسف کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات در فدراسیون فوتبال می تواند به سود فوتبال کشورما باشد؟ گفت: من شناختی از عزیزی خادم و همکارانش ندارم اما امیدوارم بتواند در کاری که می خواهد آغاز کند پیروز باشد. کار سختی در پیش دارد و باید با فوتبالی ها بیشتر در ارتباط باشد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون فوتبال گفته درب فدراسیون به روی فوتبالی ها باز است، گفت: به نظر شما چون درب باز است من باید بروم. هر وقت از ما دعوت شد این کار را می کنیم به شرطی که فوتبالی ها آنجا باشند. کسانی که جنس فوتبال را می شناسند و با آن آشنا باشند.

مهاجم سابق فوتبال ایران در خاتمه گفت: فوتبال ما به یک باتلاق شبیه شده و از زمان قبل که آقایان حضور داشتند، این باتلاق عظیم و عظیم تر شده و فوتبال کشور ما هر روز در آن باتلاق بیشتر فرو می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیران فدراسیون از جنس فوتبال نیستند، بیشتر در باتلاق فرو می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران فدراسیون از جنس فوتبال نیستند، بیشتر در باتلاق فرو می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید