خبرنگاران کوشش برای سوء استفاده از قطعنامه 2231 به جایی نمی رسد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، نیویورک- خبرنگاران- نمایندگی چین در سازمان ملل متحد، برجام را یک توافق چندجانبه دانست و گفت: کوشش برای سوء استفاده از قطعنامه 2231 شورای امنیت ره به جایی نمی برد.

خبرنگاران کوشش برای سوء استفاده از قطعنامه 2231 به جایی نمی رسد

این نمایندگی روز آدینه در صفحه توئیتری خود تاکید نمود: برجام یک توافق چندجانبه است که در شورای امنیت سازمان ملل متحد تایید شد و همچنان از نظر قانونی الزام آور و موثر است.

در این یادداشت افزوده است: این مسئولیت بر عهده همه مشارکت نمایندگان است تا مطابق با قطعنامه 2231 و توافقنامه عمل نمایند. کوشش ها برای سوء استفاده از قطعنامه ره به جایی نخواهد برد.

نمایندگی چین در سازمان ملل متحد تاکید نمود: ما از سازمان ملل متحد برای اتخاذ اقدامات قاطع بیشتر در توجه به مسائل کشورهای آسیب پذیرتر حمایت می کنیم. همبستگی ما را در مبارزه با کووید-19 قوی تر می سازد.

در یادداشت این نمایندگی، کووید-19 دشمن مشترک همه نامیده شده و آمده است: ما باید در مبارزه با آن با سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت در همبستگی بایستیم. مردم را در اولویت قرار دهیم ، به علم احترام بگذاریم و از زندگی و سلامتی محافظت کنیم.

نمایندگی چین با مخالفت قاطع باسیاسی کردن همه گیری کرونا، به هفتاد و پنجمین سالروز جنگ جهانی دوم در اروپا هم اشاره نمود و گفت: بعضی از کشورها سعی می نمایند تاریخ جنگ جهانی دوم را کم رنگ جلوه دهند، ما باید از چند جانبه گرایی حمایت کنیم. هیچ کشوری نمی تواند در انزواگرایی، عالی عمل کند.

در این یادداشت نمایندگی چین در سازمان ملل متحد تصریح شده است: ما باید نظم بین الملل را بر اساس قانون بین الملل حفظ کنیم. همه ما در یک قایق نشسته ایم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کوشش برای سوء استفاده از قطعنامه 2231 به جایی نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش برای سوء استفاده از قطعنامه 2231 به جایی نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید