دادگر: برای شکست یک اشتباه کافی است، با ریاضت اقتصادی کارها را پیش می بریم

به گزارش وبلاگ دلگرمی، رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: رشته ما وابسته به سلاح و مهمات است و تحریم ها کارمان را سخت کرده است.

دادگر: برای شکست یک اشتباه کافی است، با ریاضت اقتصادی کارها را پیش می بریم

به گزارش وبلاگ دلگرمی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیراندازی از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

علی دادگر در آغاز این مجمع گفت: یک سال دیگر از تلاش هیئت های استانی و فدراسیون گذشت و خدا را شکر سالی توأم با موفقیت و سربلندی بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: تمام این موفقیت ها به دلیل تلاش ورزشکاران، مربیان، هیئت های استانی و حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است و اگر ناکامی وجود داشته، سهم من است.

وی ادامه داد: امیدوارم تمام این تلاش ها منجر به اولین مدال تیراندازان ایران و دومین مدال تاریخ بانوان کشورمان در المپیک پیش رو شود.

دادگر درباره جنگ اقتصادی که کشور به دلیل تحریم ها درگیر آن است، گفت: تیراندازی وابسته به سلاح، فشنگ و تجهیزات است که در این مورد وجود تحریم ها کار ما را بسیار سخت کرده است، اما با ریاضت اقتصادی و قناعت کارها را پیش می بریم. حتی تعداد کارمندان فدراسیون را از 62 نفر به 37 نفر کاهش دادیم، ولی همچنان درگیر بدهی های سنوات گذشته از دوره های قبل هستیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی شرح داد: سال گذشته تمام تمرکزمان را روی کسب سهمیه المپیک گذاشتیم و کمی شرمنده هیئت های استانی شدیم. در آغاز سال 99 از وزارت دفاع 200 قبضه اسلحه به صورت رایگان گرفتیم که بین هیئت های استانی، مراکز استان ها، رؤسای هیئت ها و شهرستان های فعال توزیع خواهیم کرد.

وی در مورد فعالیت های فدراسیون در دوران کرونا گفت: با درایت مربیان وطنی اولین کشوری بودیم که تمرینات خود را به صورت آنلاین برگزار کردیم که الگویی برای سایر کشورهای دنیا شد. همچنین در این دوران 25 جلسه به صورت مجازی با رؤسای هیئت های استانی داشتیم که خیر و برکات زیادی داشت. تعدادی از هیئت ها هم با سرپرست اداره می شوند که به زودی انتخاباتش برگزار خواهد شد.

دادگر در انتها گفت: برای موفقیت مؤلفه های زیادی لازم است، ولی برای شکست یک اشتباه کافی است. باید در این روزهای سخت همه دست به دست هم بدهیم تا کشور از این روزهای سخت عبور کند. از تلاش تمام رؤسای هیئت های استانی و حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می کنم و امیدوارم با اتحاد بیشتر در المپیک هم مانند کسب سهمیه ها تاریخ ساز شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دادگر: برای شکست یک اشتباه کافی است، با ریاضت اقتصادی کارها را پیش می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگر: برای شکست یک اشتباه کافی است، با ریاضت اقتصادی کارها را پیش می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید