صدور پروانه برای 47 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در فارس

به گزارش وبلاگ دلگرمی، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی فارس از صدور پروانه بهره برداری برای 47 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در استان اطلاع داد و گفت: ظرفیت جذب ماده خام به وسیله این واحد ها بیش از 408 هزار تن است.

صدور پروانه برای 47 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در فارس

محمود باصری مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی فارس در جمع وبلاگ دلگرمی با اشاره به اینکه واحد های مذکور با سرمایه ای بالغ بر 7 هزار 400 میلیارد ریال راه اندازی شده است، گفت: این واحد ها به طور مستقیم اشتغالزایی بیش از 650 نفر را در پی دارد.

به گفته او، این طرح ها شامل سردخانه و بسته بندی میوه، کنسانتره خوراک دام و آبزیان و بسته بندی سبزیجات و صیفی جات تازه، عسل، حبوبات، برنج، خشکبار، خرما، انواع بذر، قارچ و تخم مرغ است.

باصری گفت: تهیه خرمای غنی شده، پسته پاک کنی، انواع ساندویچ، رب گوجه فرنگی، شوری و ترشی، اسانس و پنبه پاک کنی، ذرت خشک کنی، کنسرو سبزیجات و ... از دیگر فعالیت های صنایع فوق است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه تعداد کل واحد هایی که از این سازمان مجوز دریافت کردند 945 واحد است، گفت: ظرفیت جذب ماده خام در این واحد ها بیش از پنج میلیون و 500 هزار تن است.

باصری گفت: ارتقاء ارزش افزوده، توسعه صادرات و کاهش ضایعات و بعلاوه کاهش ریسک از عمده ترین فواید توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در فارس بوده و نهایت حمایت به وسیله این مدیریت جهت رسیدن به موارد فوق مد نظر است.

وبلاگ دلگرمی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور پروانه برای 47 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور پروانه برای 47 واحد صنایع تبدیلی و غذایی در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید