کشت قراردادی برنج اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ دلگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- وزیرجهاد کشاورزی ، کشت قراردادی برنج برای حمایت از کشاورز و مصرف کننده ایران اجرا می گردد .

کشت قراردادی برنج اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاروبلاگ دلگرمیدفترمازندران درساری: سید جواد ساداتی نژاد شامگاه آدینه در جلسه شورای اداری فریدونکنار با بیان اینکه کشت برنج به صورت قراردادی برای حمایت از کشاورزان در دستور کار این وزارتخانه واقع شده است، گفت: کشت قراردادی یکی از محوری ترین کارهای وزارت جهاد است.

وی با اظهار اینکه در سال نو کشت قراردادی برنج نیز در دستور کار قرار می گیرد، گفت: بعلاوه با خرید برنج در کنار کشاورز ایرانی خواهیم بود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سعی می کنیم به مصرف کننده ایرانی جفا نشود، گفت: برای شب عید سال آینده خرید میوه شب عید را در قالب کشاورزی قراردادی با کشاورز ایرانی قرارداد می بندیم.

ساداتی نژاد تاکید نمود: سعی می کنیم در کنار کشاورز ایرانی باشد و بتوانیم بازار را کنترل کنیم و در این راستا بازرگان و تاجر نیز باید حامی مردم باشد.

وی با اشاره به افزایش قیمت برنج تا 90 هزار تومان آن را قابل قبول ندانست و گفت: این درحالی که کشاورز هیچ گاه برنج را بیش از 35 هزار تومان نفروخته است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در بسیاری از منطقه ها جهان بازرگانان و فروشگاه های زنجیره ای و برندها در ایام خاص سال کنار مردم می آیمد و قیمت ها را کاهش می دهند و تاجر و بازرگان ایرانی نیز باید حامی مردم باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کشت قراردادی برنج اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشت قراردادی برنج اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید