مد و زیبایی

مواد غذایی که صورت تان را زیبا می نمایند

خوردن انواع گوناگون میوه ها، سبزیجات و غلات سبوس دار، یک مجموعه کامل از ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی را داراست که در حفظ سلامت پوست، چشم ها، لثه ها، ناخن ها و مو ها نقش کلیدی دارند.

26 آبان 1401

کسب و کار 9 میلیون نفر ایرانی در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی بین المللی فیلتر نشده در کشورمان است که هم اکنون بیش از 48 میلیون کاربر ایرانی در آن عضو هستند.

4 شهریور 1401

5 خوراکی خوشمزه برای داشتن پوستی زیبا

به طور کلی، آجیل و دانه ها منابع خوبی از مواد مغذی تقویت کننده پوست هستند. تخمه آفتابگردان یک نمونه عالی است که 28 گرم از آن، 49 درصد از احتیاج شما به ویتامین E، 41 درصد سلنیوم، 14 درصد زینک، و 5.5 گرم پروتئین را پاسخگوست.

2 شهریور 1401

این زرشک پلو را بدون مرغ بپزید

این روزها که تهیه مرغ برای برخی خانواده ها کمی سخت شده، شاید بد نباشد که غذاهای سنتی را با روش های پخت نوین جایگزین کنیم.

17 تیر 1401

خواص نارگیل برای سلامتی و نحوه مصرف آن

نارگیل میوه ای سرشار از فیبر طبیعی، ویتامین ها و مواد معدنی است که از جمله آنها می توان به ویتامین B6 و پتاسیم اشاره نمود. نارگیل به تنظیم کلسترول و مراقبت از پوست و مو یاری بسیاری می نماید. در این مقاله در رابطه با خواص نارگیل و بعلاوه ارزش غذایی آن،...

12 آبان 1400

فرمول سلامت پوست

پوست بدن ما وظایف بسیار مهمی دارد. از آن جمله نقش حفاظتی در برابر سرما و گرما، عوامل جوی، ورود میکروب ها و حتی فشار و استرس است. دوم انتقال پیغام های عصبی متعدد.

4 مهر 1400

طرز تهیه کاپ کیک اسفناج مغذی

کاپ کیک اسفناج یک شیرینی سالم و مغذی است برای ترغیب بچه ها به خوردن سبزیجات. این کیک از بافتی لطیف برخوردار است و به هیچ عنوان طعم اسفناج در آن محسوس نمی باشد.

28 آذر 1399

مدل کناف اتاق خواب با طرح های جدید و شیک

کناف اتاق خواب طرح های مختلفی همچون کلاسیک و مدرن دارد. نورپردازی و ترکیب رنگ مناسب در طرح کناف اتاق خواب جلوه بسیار زیبایی به آن می بخشد.

7 آذر 1399

جوراب رنگی و طرح دار بپوشید

اگر فکر می کنید جوراب رنگی و طرح دار فقط برای بچه هاست و کل جوراباتون مشکی و طوسیه، پیشنهاد میکنیم که این مقاله از دست ندهید.

15 آبان 1399

سفر به شهرستان افسانه ای و مرموز تکاب

شهرستان تکاب در استان آذربایجان غربی واقع شده و دارای مناطق دیدنی بسیاری می باشد. با ما باشید تا به این شهرستان زیبا سفر کنیم.

28 مهر 1399

روستای زیبای عروسان،منطقه ای کویری و بکر در قلب اصفهان، عکس

عروسان دارای جمعیت اندکی است، در سرشماری سال 1385 جمعیت آن حدود 270 نفر اعلام شد.

13 شهریور 1399

لطفاً حقوق زنان را گرامی بدارید!

هفته نامه سلامت: بزرگداشت مقام زن هرچند اتفاق مبارکی است، اما هر سال در غوغای خرید هدیه و دادن و انواع و اقسام یادگاری ها و پس از آن، در سیل شوخی ها و لطیفه ها در فضای مجازی که مضمون اغلب آن ها چگونه فرار کردن مرد خانواده از این بلای سالانه و این ادای دین...

27 مرداد 1399

کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان مدل دخترانه و پسرانه

کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان در طرح ها و بافت های بسیار گوناگون و متنوعی تولید می شوند که همین دلیل انتخاب مدل مناسب برای تزیین دکوراسیون اتاق دختران و پسران را برای والدین با مشکل روبرو کرده است. جالب است بدانید تاریخچه استفاده از کاغذ دیواری در اتاق...

12 مرداد 1399

سپاه حبشه هم این قلعه را به چشم خود دیده بود!

هانی رستگاران - مسئول ثبت آثار و مشخص حریم میراث ملی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان و پژوهشگر حوزه میراث فرهنگی - قلعه کافر یا قلعه گبری ها - نامی که در بسیاری از شهرهای مختلف کشور مانند قم، جهرم یا ری نیز شنیده می گردد - را این طور معرفی می نماید.

9 مرداد 1399

سلفی ها و عکس های خود را با هوش مصنوعی گوگل، به سبک آثار نقاشان مشهور کلاسیک درآورید!

گوگل اپلکیشن محشر هنر و فرهنگ Google Arts & Culture خود را ابزاری برای ترویج فرهنگ، ارتقای ذوق هنری و زنده کردن حس زیبایی شناسی نموده است. (دانلود از گوگل پلی - دانلود از اپ استور)

22 تیر 1399