سبک زندگی

اقتباس یک گنجینه آماده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ حسن حبیب زاده تهیه کننده و نویسنده فیلم نامه مشترک فیلم کوتاه پرتاب ناگهانی یک فیل که در حال حاضر در بسته جنریک فیلم کوتاه در گروه سینماهای هنر و تجربه در حال اکران است درباره موضوع این فیلم به خبرنگار کتاب ایبنا گفت: موضوع...

2 فروردین 1402

سوپر گروه یا شاخه های زندگی چه هستند؟

محققان با بهره گیری از نمونه های آب از زیستگاه های دریایی سراسر جهان، شامل صخره های مرجانی در دریای کارائیب، رسوبات دریای سیاه و دریای سرخ و آبهای اقیانوس آرام و قطب شمال، به میکروب های جدیدی دست یافته اند

2 بهمن 1401

مواد غذایی که صورت تان را زیبا می نمایند

خوردن انواع گوناگون میوه ها، سبزیجات و غلات سبوس دار، یک مجموعه کامل از ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی را داراست که در حفظ سلامت پوست، چشم ها، لثه ها، ناخن ها و مو ها نقش کلیدی دارند.

26 آبان 1401

نسبت سیمان به پودر سنگ در دوغاب باید چه قدر باشد؟

دوغاب خوب نتیجه استفاده درست از نسبت سیمان به پودر سنگ در دوغاب است اما کاربرد دوغاب چیست؟ مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان به منظور جلوگیری از افتادن سنگ ها و کرم خوردگی آن انجام می گردد. نما می تواند از جنس سنگ و سرامیک یا سایر متریال باشد. برای مقاوم سازی...

25 شهریور 1401

کسب و کار 9 میلیون نفر ایرانی در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی بین المللی فیلتر نشده در کشورمان است که هم اکنون بیش از 48 میلیون کاربر ایرانی در آن عضو هستند.

4 شهریور 1401

5 خوراکی خوشمزه برای داشتن پوستی زیبا

به طور کلی، آجیل و دانه ها منابع خوبی از مواد مغذی تقویت کننده پوست هستند. تخمه آفتابگردان یک نمونه عالی است که 28 گرم از آن، 49 درصد از احتیاج شما به ویتامین E، 41 درصد سلنیوم، 14 درصد زینک، و 5.5 گرم پروتئین را پاسخگوست.

2 شهریور 1401

برترین زمان سفر به بارسلون؛ برترین مقصد گردشگری در اسپانیا

برترین زمان سفر به بارسلون، مرکز کاتالونیا، چه زمانی از سال است؟ برای آگاه شدن از جزئیات این راهنمای سفر، با ما همراه باشید.

19 تیر 1401

این زرشک پلو را بدون مرغ بپزید

این روزها که تهیه مرغ برای برخی خانواده ها کمی سخت شده، شاید بد نباشد که غذاهای سنتی را با روش های پخت نوین جایگزین کنیم.

17 تیر 1401

زیرساخت های شهری با مقدار جمعیت، متناسب نیست

خبرگزاری خبرنگاران- رییس کمیسیون محیط زیست شورا گفت: کلید حل بسیاری از مسائل در دست دولتمردان، سیاستگزاران محلی و مدیران شهری است.

31 خرداد 1401

با سندروم عجیب قهرمان داستان آشنا شوید!

مبتلایان به این اختلال، افرادی هستند که انگار زندگی شان مانند یک فیلم است که در آن نقش اول را دارند و دیگران برای حمایت از آن ها حضور دارند.

25 خرداد 1401

قدرت پنهان انسان های پیرامون ما

افراد ممکن است ناخودآگاه رفتارها و سبک زندگی دوستان شان را الگو قرار دهند، این الگوبرداری شامل استفاده از اصطلاحات و تکه کلام ها و نوع پوشش مشابه می گردد.

14 اسفند 1400

خواص نارگیل برای سلامتی و نحوه مصرف آن

نارگیل میوه ای سرشار از فیبر طبیعی، ویتامین ها و مواد معدنی است که از جمله آنها می توان به ویتامین B6 و پتاسیم اشاره نمود. نارگیل به تنظیم کلسترول و مراقبت از پوست و مو یاری بسیاری می نماید. در این مقاله در رابطه با خواص نارگیل و بعلاوه ارزش غذایی آن،...

12 آبان 1400

فرمول سلامت پوست

پوست بدن ما وظایف بسیار مهمی دارد. از آن جمله نقش حفاظتی در برابر سرما و گرما، عوامل جوی، ورود میکروب ها و حتی فشار و استرس است. دوم انتقال پیغام های عصبی متعدد.

4 مهر 1400

خواب در چه ساعتی باعث سکته می گردد؟

تهران (پانا) - نتایج تازه ترین آنالیز ها حاکی از آن است، چرت بعدظهر افراد را در معرض سکته قرار می دهد.

11 خرداد 1400

مسلسل دستی زیگ زائور MPX Copperhead؛ انتخاب ویژه ارتش آمریکا

در اواسط سال 2018، ارتش آمریکا درخواست خود مبنی بر طراحی یک مسلسل دستی جدید را با شرکت های اسلحه سازی مختلف در میان گذاشت...

17 بهمن 1399

طرز تهیه کاپ کیک اسفناج مغذی

کاپ کیک اسفناج یک شیرینی سالم و مغذی است برای ترغیب بچه ها به خوردن سبزیجات. این کیک از بافتی لطیف برخوردار است و به هیچ عنوان طعم اسفناج در آن محسوس نمی باشد.

28 آذر 1399

مدل کناف اتاق خواب با طرح های جدید و شیک

کناف اتاق خواب طرح های مختلفی همچون کلاسیک و مدرن دارد. نورپردازی و ترکیب رنگ مناسب در طرح کناف اتاق خواب جلوه بسیار زیبایی به آن می بخشد.

7 آذر 1399

جوراب رنگی و طرح دار بپوشید

اگر فکر می کنید جوراب رنگی و طرح دار فقط برای بچه هاست و کل جوراباتون مشکی و طوسیه، پیشنهاد میکنیم که این مقاله از دست ندهید.

15 آبان 1399

سفر به شهرستان افسانه ای و مرموز تکاب

شهرستان تکاب در استان آذربایجان غربی واقع شده و دارای مناطق دیدنی بسیاری می باشد. با ما باشید تا به این شهرستان زیبا سفر کنیم.

28 مهر 1399

هاشمی: صحبتی برای ادامه همکاری با باشگاه مهرام نداشته ام

سرمربی پیشین مهرام گفت: قرارداد بین من و باشگاه مهرام به اتمام رسیده است و تا به امروز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکرده اند.

15 شهریور 1399
تعداد: (25)