موسیقی

واکنش دفترموسیقی به توهین به یک هنرمند

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون توهین به یک هنرمند در شبکه سه سیما واکنش نشان داد.

1 اردیبهشت 1402

فناوری به یاری بی خواب ها می آید! ، به خواب رفتن با یک هدفون بی سیم

شرکت ال. جی، محصولی تازه برای بهبود و مراقبت از خواب به نام بریز (Breeze) معرفی نموده است.

19 دی 1401

پنج سفر خارجی برای جشن تحویل سال نو میلادی

در این میان برخی کشورها کوشش می نمایند که این شب به یادماندنی را هرچه باشکوه تر برگزار نمایند. در ادامه با چند شهر آشنا می شویم که تحویل سال نوی میلادی را با شور و حال خاصی برگزار می نمایند.

12 مرداد 1401

پارک المپیک مونترال، مکانی برای هیجان و رقابت

پارک المپیک، از جاذبه های گردشگری معروف مونترال در شهر کبک به شمار میرود. اگر قصد سفر به کانادا را دارید، پیشنهاد می کنیم برنامه های متنوع بخش های گوناگون آن را از دست ندهید.

26 تیر 1401

برترین زمان سفر به بارسلون؛ برترین مقصد گردشگری در اسپانیا

برترین زمان سفر به بارسلون، مرکز کاتالونیا، چه زمانی از سال است؟ برای آگاه شدن از جزئیات این راهنمای سفر، با ما همراه باشید.

19 تیر 1401

دلایلی که شما را برای سفر به جزیره ججو متقاعد می نمایند

هر سال تابستان، هزاران جهانگرد از سراسر جهان به جزیره ججو در کره جنوبی سفر می نمایند تا از طبیعت زیبا و سواحل معرکه آن نهایت لذت را ببرند.

28 خرداد 1401

با سندروم عجیب قهرمان داستان آشنا شوید!

مبتلایان به این اختلال، افرادی هستند که انگار زندگی شان مانند یک فیلم است که در آن نقش اول را دارند و دیگران برای حمایت از آن ها حضور دارند.

25 خرداد 1401

ادای دین بدون قرار قبلی به موسیقی

تهران (پانا) - نهمین برنامه سینماملت شب گذشته 20 بهمن ماه با حضور عوامل فیلم های سینمایی بدون قرار قبلی و آنالیز فیلم های شهرک و 2888 و با حضور مدیر روابط عمومی بنیاد فارابی برای شفاف سازی بعضی حواشی روی آنتن شبکه چهار رفت.

24 خرداد 1401

نشان دادن جاذبه های گردشگری ایران اولویت ماست

به گزارش خبرنگاران، سید عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به همراه قربانعلی پورمرجان، رایزن فرهنگی کشورمان و کارشناس دیپلماسی عمومی سفارت با روشن ممداف، رئیس شبکه آذ تی وی باکو ملاقات کرد.

19 خرداد 1401

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 فروردین 1401)

هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به...

15 خرداد 1401

فضاپیمای وویجر، دورترین ساخته دست بشر از کره زمین ، بخش دوم

فضاپیما وویجر یک | Voyager 1فضاپیما وویجر یک اولین سفینه ساخت دست بشر بوده که به فضای میان ستاره ای وارد شده است. این فضاپیما در سال 1977 (به همراه وویجر دو) برای کشف سیارات مدارهای بیرونی منظومه شمسی به فضا فرستاده شد. با این حال این پروژه طولانی مدت همچنان ادامه...

17 اردیبهشت 1401

پذیرفته شدن درخواست آذربایجان برای ثبت مشترک کمانچه

درخواست آذربایجان برای پیوستن به پرونده ثبت جهانی کمانچه پذیرفته شده است.

7 اسفند 1400

جنجال عکس های همسر هومن برق نورد

خبرنگاران:هومن برق نورد بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون با ظاهر شدن کنار همسرش همه را حیرت زده کرد .

11 بهمن 1400

لوکیشن های فیلم و سریال های ایرانی و گردشگری فیلم

گردشگری فیلم یا Film Tourism در واقع یکی از فعال ترین بخش ها در مجذوب کننده سازی مقاصد گردشگری کشورهای مختلف جهان به شمار می رود. سریال ها و فیلم های سینمایی معروفی که از طریق پرده نقره ای سینما و همچنین سینما های خانگی میلیاردها مخاطب جعبه سیاه، الهام بخش...

4 بهمن 1400

برج آزادی از 18 مهر بازگشایی می گردد

مجموعه فرهنگی هنری موزه و برج آزادی که به علت محدودیت های کرونایی حدود پنج ماه تعطیل بود، از روز یکشنبه 18 مهر بازگشایی می گردد.

5 آبان 1400

جامانده از ردیف بودجه

داستان پروژ ه های نیمه تمام در لرستان یکی دو تا نیست، اما این بار ماجرا درباره یک پروژه ملی است نه یک برنامه استانی؛ ساخت تالار مرکزی شهر خرم آباد به نام مرکز استان سال ها پیش آغاز شده و گویا امسال هم قرار نیست به اتمام برسد.

16 مرداد 1400

تفریحات مشهور مردم مونیخ در فصل بهار

وقتی پرندگان در حال آواز خواندن هستند؛ آسمان آبی است و از همه مهم تر، بارش برف متوقف شده است، مردم مونیخ عاشق بیرون رفتن هستند. بنابراین وقتی که هوا آغاز به گرم شدن می نماید، شهر با رویدادها و فستیوال ها جانی دوباره می گیرد. فرقی نمی نماید که به دنبال یک...

7 تیر 1400

زنگ خطر برای روبات هایی که عاشق می شوند

مرزی که سال ها دست ربات ها را از انجام بعضی امور انسان ها کوتاه نگه داشته، حالا تا جایی باریک شده که شاید آدم ها کتاب هایی را بخوانند، فیلم هایی را ببینند و به روابطی دل ببندند که خالق شان کسانی نیستند جز ربات هایی که احساس می نمایند و حتی عاشق می شوند!

22 اردیبهشت 1400

صدای سشوار برای نوزاد، آرامش بخش و خواب آور

یکی از این روش های خواباندن نوزادان، استفاده از صدای سفید همانند صدای سشوار برای نوزاد است. در این مطلب لینک دانلود صدای سشوار برای خواب نوزاد را نیز قرار داده ایم.

2 اسفند 1399

آخرین روزهای حیات سرویس امانت کتاب در آمازون

به گزارش خبرنگاران به نقل از گودریدر، مسئولان آمازون در آستانه نزدیک شدن به سال جدید میلادی به تدریج تمام امکانات مربوط به سرویس کتابخانه کیندل را حذف می نمایند و ظاهراً خبر تعطیلی سرویس امانت کتاب در کتابخوان مشهور آمازون در حال جدی شدن است. مسئولان...

15 بهمن 1399
تعداد: (22)