ادبیات

صدراعظم آلمان درباره شبکه های اجتماعی: نفرین ایجاد می نماید ، کتاب خواندن بهتر است

یورونیوز نوشت: این سیاستمدار سوسیال دموکرات گفت: این، نفرین رسانه های اجتماعی است: اینکه در حباب هایی که دورمان ایجاد نموده ایم، بنشینیم. در این حباب ها چیزهایی به ما پیشنهاد می گردد که قبلا هم مطابق با آن فکر می کردیم.

7 مرداد 1402

اقتباس یک گنجینه آماده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ حسن حبیب زاده تهیه کننده و نویسنده فیلم نامه مشترک فیلم کوتاه پرتاب ناگهانی یک فیل که در حال حاضر در بسته جنریک فیلم کوتاه در گروه سینماهای هنر و تجربه در حال اکران است درباره موضوع این فیلم به خبرنگار کتاب ایبنا گفت: موضوع...

2 فروردین 1402

ادای دین بدون قرار قبلی به موسیقی

تهران (پانا) - نهمین برنامه سینماملت شب گذشته 20 بهمن ماه با حضور عوامل فیلم های سینمایی بدون قرار قبلی و آنالیز فیلم های شهرک و 2888 و با حضور مدیر روابط عمومی بنیاد فارابی برای شفاف سازی بعضی حواشی روی آنتن شبکه چهار رفت.

24 خرداد 1401

پیشنهاد شهردار تهران برای همکاری تهران با دوشنبه

زاکانی گفت: شهرداری تهران همیشه مشتاق خواهد بود تا تجربه و دستاورد های خود را با دیگر اعضای محترم مجمع عمومی شهرداران آسیایی به اشتراک گذاشته و از تجارب ایشان استفاده کند.

21 خرداد 1401

پوستر پنجمین دوره جایزه ارغوان رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران ، پوستر پنجمین دوره جایزه داستان کوتاه ارغوان با موضوع دروغ رونمایی شد.

22 فروردین 1401

جشنواره سفر جادویی راهکاری برای ترویج گردشگری کودک است

تسنیم/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، جشنواره سفر جادویی راهکاری برای ترویج گردشگری کودک است.

18 فروردین 1401

لوکیشن های فیلم و سریال های ایرانی و گردشگری فیلم

گردشگری فیلم یا Film Tourism در واقع یکی از فعال ترین بخش ها در مجذوب کننده سازی مقاصد گردشگری کشورهای مختلف جهان به شمار می رود. سریال ها و فیلم های سینمایی معروفی که از طریق پرده نقره ای سینما و همچنین سینما های خانگی میلیاردها مخاطب جعبه سیاه، الهام بخش...

4 بهمن 1400

فیلسوف غلامحسین ابراهیمی دینانی میهمان سوفیا می گردد

ویژه برنامه رادیویی سوفیا به مناسبت روز جهانی فلسفه و سالگرد درگذشت علامه طباطبائی با حضور اساتید برجسته فلسفه از شبکه رادیویی تبادل نظر به صورت زنده پخش می گردد.

16 دی 1400

تخریب آرام مسجد هزارساله

مسجد سلجوقی زواره ایزوگام شد و گچ بری های حدودا هزارساله آن با میخ زخمی شد.

13 دی 1400

7 فیلم عظیم که اکرانشان احتمالا تا 2022 به تعویق افتاده است

احتمالا بعضی از برترین فیلم های سال 2021 به علت همه گیری کرونا با تاخیر و در سال 2022 اکران خواهند شد.

11 شهریور 1400

6 فایده عظیم کتاب خواندن برای بچه ها و عظیمسالان

بدون شک مطالعه کردن و خواندن کتاب های گوناگون، از رمان و داستان ها گرفته تا کتاب های تاریخی و علمی، بسیار لذت بخش است و می تواند دانش شما را بیشتر کند. ولی آیا می دانستید مطالعه می تواند به شما برای دوری از استرس، داشتن خواب منظم تر و حتی افزایش طول عمر...

14 مرداد 1400

زنگ خطر برای روبات هایی که عاشق می شوند

مرزی که سال ها دست ربات ها را از انجام بعضی امور انسان ها کوتاه نگه داشته، حالا تا جایی باریک شده که شاید آدم ها کتاب هایی را بخوانند، فیلم هایی را ببینند و به روابطی دل ببندند که خالق شان کسانی نیستند جز ربات هایی که احساس می نمایند و حتی عاشق می شوند!

22 اردیبهشت 1400

تور جزیره کیش و سواحل زیبای خلیج همیشه فارس خبرنگاران

در گذشته ، جزیره کیش قیس نامیده می شد. این جزیره بیضی شکل است. این جزیره هر ساله میلیون ها توریست را به خود جلب می کند.

6 اردیبهشت 1400

شروع فعالیت مرکز تئاتر مولوی در سال جدید

تهران (پانا) - همزمان با اتمام تعطیلات نوروزی و انتقال تئاتر به مشاغل گروه دو، مرکز تئاتر مولوی فعالیت خود را در سال جدید شروع می نماید.

4 اردیبهشت 1400

برنده پولیتزر: دوست ندارم فیلیپ راث بخوانم

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، جین اسمایلی، نویسنده آمریکایی برنده جایزه پولیترز داستان برای کتاب هزاران هکتار در سال 1992 است.

23 اسفند 1399

نمایشگاه مجازی کتاب فرصت خوبی برای اهالی نشر است

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران؛ با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: بخش فرهنگ و هنر و رسانه طی یکسال اخیر بیشترین ضرر را دیدند، اما متاسفانه آنگونه...

1 اسفند 1399

زیباترین مجموعه متن سالگرد فوت پدر، مادر، پدربزرگ و دیگر عزیزان

زیباترین مجموعه متن سالگرد فوت را در دسته های پیغام عرض تسلیت سالگرد رسمی، متن ادبی برای سالگرد فوت پدر، متن اولین سالگرد فوت مادر، متن سالگرد فوت پدربزرگ، شعر تسلیت سالگرد و ... بیابید.

27 بهمن 1399

خبرنگاران مقام های هتاک روسیه جریمه می شوند

مسکو - خبرنگاران- دومای روسیه روز چهارشنبیه قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن در صورتی که مقام های این کشور مرتکب توهین و بی ادبی شوند به 150 هزار روبل (دو هزار دلار) جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

10 بهمن 1399

نویسنده مشهور انگلیسی داستان کودکی اش را می نویسد

کتاب بعدی هیلاری منتل نویسنده مشهور انگلیسی یک مجموعه داستان کوتاه الهام گرفته شده از دوران کودکی خودش خواهد بود.

8 بهمن 1399

پنج ایرانی- آمریکایی در تیم انتقالی بایدن

خواسته یا ناخواسته جامعه ایرانیان خارج از مرزها به فراوانی گراییده؛ بخشی از آنها به نخبگان جوامع دیگر پیوسته اند و بخش دیگری از آنها در سطوح متوسط و پایین در حال کار هستند اما سال هاست که برخی افراد از این دست در انتخابات مجلس کشورهای مختلف شرکت می کنند،...

27 آذر 1399
تعداد: (24)